6 apr. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Am spalat geamurile

O familie a primit de la o ruda in varsta o casa intr-un cartier foarte linistit. Inainte de a se muta, mama, tatal si fiica lor mergeau cateva ore in fiecare zi pentru a scoate din casa lucrurile vechi, pentru a face curatenie si a pregati cat mai bine locuinta.
In prima dimineata cand au ajuns in casa, fiica a observat, privind pe fereastra, o doamna in varsta care isi intindea hainele abia spalate in balcon.
- Mama, priveste ce haine murdare intinde vecina noastra in balcon! Pana si eu stiu sa spal mai bine decat ea! Poate ar trebui sa merg s-o invat cum se face! Sau poate sa-i spun ce detergent sa foloseasca…
Mama a privit la doamna in varsta care isi intindea rufele, a privit apoi la fiica ei si n-a spus nici un cuvant.
La fiecare doua sau trei zile, fiica repeta observatiile, in timp ce vecina isi intindea rufele la soare. Dupa vreo luna, fiica a ramas surprinsa vazand ca vecina sa intindea pe sarma cearceafuri mult mai curate, asa ca i-a spus mamei sale:
- Priveste, a invatat sa spele rufele, cu toate ca n-am avut timp sa trec pe la ea sa-i spun cum se face!
Mama s-a uitat zambind la ea si i-a raspuns:
- Nu!... Astazi am reusit sa vin ceva mai devreme decat tine si am spalat geamurile casei noastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu