1 apr. 2010

DOCUMENTARE / Motivational - Hartia mototolita

Caracterul meu impulsiv mă făcea să explodez la cea mai mică provocare.
De cele mai multe ori, după unul din aceste “evenimente”, mă simţeam vinovat şi ruşinat şi incercam să-l consolez pe cel care fusese rănit de cuvintele mele.
Intr-o zi, un prieten care m-a văzut prezentand scuze, după o asemenea explozie de furie, mi-a inmanat o coală de hartie şi mi-a spus:
-Mototoleşte-o!
Mirat, l-am ascultat şi am făcut o minge din acea coală de hartie.
Prietenul mi-a spus:
-Acum indreapt-o! Fa-o sa arate aşa cum era inainte...
N-am reuşit, fireşte! Am incercat s-o intind cat mai bine, dar hartia rămanea şifonată.
Atunci prietenul a adăugat:
-Inima oamenilor este ca această coală de hartie. Impresia pe care o laşi in acea inimă pe care ai rănit-o va fi la fel de greu de şters precum “ridurile” de pe această hartie. Chiar dacă vom incerca să corectăm greşeala, “urmele” vor rămane.

Mai multe articole similare, ordonate pe categorii, gasiti aici:
Colectia MOTIVATIONAL


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu