26 iun. 2012

DOCUMENTARE - Colectia DEZVOLTARE PERSONALA


Vi s-a intamplat vreodata sa deschideti usa dimineata si sa dati peste un stejar falnic, rasarit peste noapte in gradina casei voastre? Probabil ca nu, pentru ca natura nu face salturi. Ca sa poti culege graul, trebuie mai intai sa ari pamantul, sa pui samanta, sa uzi terenul, sa-l prasesti... Asa-i natura... Nu poti sari peste etape. Daca o faci, nu vei ava ce culege. Asa-i si omul... Nu poate alerga inainte de a merge, si nu poate merge inainte de a se tari.

In colectia Dezvoltare Personala veti gasi o serie de postari in care am sintetizat cele mai interesante si, cred eu, utile resurse pe care le-am gasit in cautarile mele demarate atunci cand am inteles ca inainte de a modela lumea trebuie sa ai puterea de a te schimba pe sine insuti.

Dedic aceste postari tuturor celor care vor sa faca primii pasi pe drumul fascinant al descoperirii si fructificarii eficiente a propriului potential
Lectura placuta si aplicare eficienta!

Nu trebuie sa uitam ca valoarea unei idei se masoara in rezultatele pe care aceasta le genereaza in practica.

Pentru articole similare, accesati:
Sectiunea COLECTII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu