21 aug. 2012

ACTIUNE - Bancuri bune

  • Usurel cu "copy", daca nu stii sa dai "paste"!
Un orator motivational foarte cunoscut isi intretinea publicul. La un moment dat a spus:
- Cei mai buni ani din viata mea au fost petrecuti in bratele unei femei care nu era sotia mea!...
La auzul acestei afirmatii, publicul a ramas mut de uimire. In linistea apasatoare, oratorul a adaugat:
- ...Iar acea femeie a fost mama mea! 
Sala a explodat in rasete si aplauze.

Seara, un politist care participase la eveniment,  a incercat sa plaseze aceasta gluma de efect acasa. Fiind usor "afumat", el i-a spus sotiei:
- Cei mai buni ani din viata mea i-am petrecut in bratele unei femei care nu erai tu!...
Sotia sa a ramas muta de uimire, nevenindu-i parca sa creada cele auzite.
Dupa 20 de secunde, in care a incercat sa-si aminteasca a doua parte a glumei, politistul  a continuat:
- ...Si nu-mi amintesc cine era.



  • Antrenamentul conteaza!
Un ardelean intra intr-un bar din New York . 
Barmanul il ia tare din prima spunandu-i:
-In acest bar se bea numai pe pariu. Pun pariu cu tine ca nu poti sa bei o sticla de Whisky in 30 de minute!
Ardeleanul isi cere scuze, iese din bar si reapare peste 10 minute, spunand:

-Domnule draga, sunt gata sa accept pariul!
Barmanul ii da sticla, iar ardeleanul o termina in 10 minute. 

Barmanul, stupefiat:
-Incredibil! Esti primul client care castiga pariul. Felicitari! Sincer sa fiu, n-am crezut ca esti in stare de asa ceva.
Ardeleanul, multumit de reusita:
-Sincer, nici io n-am crezut, da' m-am dus la baru' de peste drum, am incercat cu una si am vazut ca pot...



Pentru articole similare, accesati link-ul:
Colectia DISTRACTIE MAXIMA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu