27 sept. 2012

DOCUMENTARE - Colectia CASNICIE FERICITA

"Casatoria e o loterie!" - se lamenta deunazi un amic de-al meu, aflat in pragul divortului. Omul este la a treia casatorie si inca mai crede ca nu a gasit partenera potrivita. A crezut intotdeauna in dragoste la prima vedere si a actionat in consecinta: cu prima sotie s-a casatorit dupa 6 saptamani, cu a doua, dupa doua luni, iar cu cea de a treia, dupa trei luni...

Nu zic ca-i rau sa crezi in destin si in steaua ta norocoasa... Cred insa ca alegerea unui partener alaturi de care intentionezi sa-ti petreci intrega viata este suficient de importanta incat sa merite sa-i acorzi un buget de timp rezonabil. Si mai cred ca motivul pentru care majoritatea celor care au trecut deja printr-un divort esueaza in a-si gasi fericirea intr-o alta casnicie este acela ca vor sa primeasca mult mai mult dintr-o relatie decat vor fi dispusi vreodata sa ofere.

In colectia Casnicie Fericita veti gasi o serie de postari in care am sintetizat cele mai interesante si, cred eu, utile resurse pe care le-am gasit in cautarile mele demarate atunci cand am inteles ca familia este cel mai important domeniu din viata mea.

Lectura placuta si casnicie fericita!

Dedic aceste postari tuturor celor care vor sa decsopere cateva principii de baza ale convietuirii fericite cu partenerul de viata.

Nu trebuie sa uitam ca valoarea unei idei se masoara in rezultatele pe care aceasta le genereaza in practica.

Pentru articole similare, accesati:
Sectiunea COLECTII
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu