8 dec. 2012

ACTIUNE - Dezvoltarea creativitatii (1)

Din fericire, unele posturi TV au inteles ca publicul incepe sa-si doreasca si alceva.

In urma cu doua saptamani, copiii mei m-au rugat sa-i ajut sa contruiasca un crocodil. "Mai bine va desenez un iepuras dragut" - le-am zis, bucurandu-ma ca le pot distrage atentia de la reptila pe care nici macar sa o schitez n-as fi fost in stare, daramite sa o redau tridimensional. Bineinteles ca propunerea mea nu a fost acceptata si, in cele din urma, am construit crocodilul, insa numai dupa ce piticii m-au asigurat ca stiu ei cum se face, iar eu nu va trebui decat sa-i ajut pe ici pe colo.

Si chiar stiau. Am fost foarte uluit de siguranta cu care copiii parcurgeau fiecare etapa in constructia crocodilului. A iesit o reptila pe cinste, pe care nu as fi putut sa o realizez niciodata de unul singur. Secretul? Copiii urmarisera o emisiune educativa pe Disney Junior. Numele emisiunii: Art Attack.

Cum sunt permanent interesat sa descopar si sa promovez resurse de calitate, am inceput sa caut pe net inregistrari ale emsiunii respective si am gasit cateva secvente interesante pe care mi-am propus sa le postez pe blog.

Iata primele recomandari pentru parintii care vor sa dezvolte creativitatea copiilor lor, petrecand timp de calitate alaturi de ei:

  • CROCODILUL

  • RAMA HAIOASA
http://youtu.be/AM-zKLKa-mg

  • PETRECEREA ANIMALELOR

  • LILIACUL

  • CASTILE

DISTRACTIE PLACUTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu